網頁

2008年8月6日星期三

打風都打唔散的豆腐 - 豆腐雪芳蛋糕(附食譜)


北冕來港, 八號波左一整天, 唔使返工~~

唔使返工, 又唔出得, 做咩好, 利用家有的材料, 做蛋糕~

家有一件放左好奈的貴價日本豆腐, 點解佢被人放咁耐, 因為我爸媽都以為係唔好食o個隻味的豆腐, 但係其實佢係超香豆味, 超滑的豆腐~~~

我就用左一半整左豆腐雪芳la~~

這一陣子, 愛上做雪芳, 邊叫本書超吸引, 出品成功率又100% wo~

睇睇個質地幾細嫩~~~

似足我皮膚(哈哈, 讚下我自己先)



佢好白淨ka, 但係我家用黃燈泡, 所以我夜晚影親的相都係黃黃的.......

食譜:( 來自 好吃戚風蛋糕  輕鬆上手)
材料:(17cm 的戚風蛋糕橂)
蛋黃 3個    砂糖80g    沙拉油  40ml    絹豆腐 120g   低筋麵粉 80g   蛋白 4 個
做法:
1.  絹豆腐用打蛋器攪爛, 加入蛋黃, 三分一份的砂糖, 油混合,
加入已過篩的麵粉, 用打蛋器混合攪拌勻至光滑。
2. 蛋白和餘下的砂糖打發至蛋白霜
3. 先拌人三分一的蛋白霜至1 的蛋黃麵糊, 加入剩餘的蛋白霜, 以不消泡的方法, 以刮刀fold in 混合
4. 例入蛋糕模中, 以180c 焗30分鐘, 出爐倒扣至涼

沒有留言:

發佈留言