網頁

2008年8月6日星期三

溏心鮑魚到~~



第一次做~~

我一直以為好難做ka~~~但係又唔係想像中咁難做, 同咁煩~~

我用左大半套赤壁的時間做好了.....

有幾點我要改善ka~~~

打o個三分鐘都係用中速打, 希望會少d hole

下次用擠袋擠個麵糊入模, 因為十個中得一兩個係好樣的~

個糖水要加多d 酒同糖, 太淡了.....

巧克力要用高d % 的, 55 % 的巧克力的巧克力味道一點都不足

唯一好的係榛子味夠~~~100% 的榛子醬真的很好~~~

食譜是仙姐的食譜~

我自己有少少的改動, 係做filling o個度
巧克力和榛子醬用熱水坐溶一點點, 再加入煮滾的忌廉, 拌勻, 便可以做好個filling 了~~

等我下星期放假做多次~~~

沒有留言:

發佈留言