網頁

2009年6月22日星期一

第一次做的蜂蜜蛋糕


今天做的.....
一直想做好耐好耐.....
買左個木框好耐好耐......
但係我發現原來我個手提打蛋器打唔到十隻蛋, 用唔到木框........
所以用左食譜的一半, 用左吐司模做...
可惜, 我又爆面....
不過蛋糕的組織好似唔錯, 幾細......
不愧我打左蛋糕糊足足半個鐘度, 累到死........
又要量比重, 我打到個比重去到0.51/0.52.......
唔知明天回潤會點呢~~
我吃左小小個頭, 黃色的蛋糕幾軟, 棕色的皮有點乾硬........

食譜來自周老師的SP 蜂蜜蛋糕
入面有好多提示, 講如何做好蜂蜜蛋糕......
我的土司模蜂蜜蛋糕用左1/2 的分量......
我會下次試下用唔同的蜜糖試,,,,,

沒有留言:

發佈留言