網頁

2010年9月9日星期四

豈能戒甜系列- 插曲 - 藍莓蛋糕卷(附食譜)

做仙姐的藍色歌劇院蛋糕用剩左好多牛油忌廉.......

倒左佢又浪費, 不如整卷蛋, 可以做早餐下午茶~~

用左小山師傅係「好吃的西點蛋糕祕訣」的小山蛋糕捲的蛋糕體食譜~

用佢的原因係因為我唔使計VOLUME.......懶......

佢個食譜係做一個30X30 的正方體蛋糕片, 而我個焗盤係28X32 的長方體, VOLUME 一樣.....HAHA~~

不過佢用好多蛋的食譜, 但係質感好柔軟細緻, 雪左一晚好似冇雪過咁, 而且個蛋糕味道不太甜, 配埋有少少果味的牛油忌廉同少少藍莓粒( 因為加左一藍莓), 超好味道的早餐~~

我個人原因啦, 卷蛋一定要配牛油忌廉, 因為我好中意吃硬硬地, 入口即溶的感覺, 配埋軟綿綿的蛋糕體~~一流~~

個牛油忌廉, 我加左餘下的義大利蛋白霜, 之後開高速打勻, 開低速會油水分離, 個質感超噁心......

--------------------------------------------------------------------------------
30x30 cm 的方型蛋糕體
來自小山進老師的「好吃的西點蛋糕袐訣」

蛋黃  120 g
白砂糖 15g
蜂蜜  30g
低筋麵粉 70g

蛋白 160g
白砂糖 65g

無鹽奶油 15g
牛奶 35g
(混合一起加熱至將沸騰狀)

牛油忌廉, 藍莓

1. 蛋黃和白砂糖混合, 加入溫熱的蜂蜜, 打發至奶白色
2. 蛋白分三次加入白砂糖打發至企身
3. 在1中加入一半的蛋白霜, 輕輕拌勻, 加入已過篩的低筋麵粉, 用刮刀拌勻, 加入餘下的蛋白霜, 最後拌入牛奶奶油混合物
4. 倒入已鋪底紙的蛋糕盤, 抹平
5. 放180c 的焗爐13-15 分鐘
6. 出爐後放上烤架上除底紙四邊, 除高熱, 之後放上一張捲紙蓋面, 待涼後可塗上牛油忌廉和水果, 利用棒子幫助下捲蛋糕捲。

沒有留言:

發佈留言