網頁

2010年9月14日星期二

"DUMP"懶左個身 - 椰汁南瓜煮牛肋條

LEE 幾日等開學, 每日訓左十個鐘, 無咩做, 每日都係FB.......

今日只係上網為星期日幫人補習做準備, 連做蛋糕的心情都DUMP 懶左.....

所以LEE 幾日都係靠LEE 煲野送飯.....



LEE 個係椰汁南瓜煮牛肋條


有一日望住罐椰漿, 諗「不如倒入去煮南瓜, 加點牛肉做餐有南洋風味的餸都唔錯BO」

那天的一試, 咁就成為左最近成日煮的晚餐飯餸之一啦~

牛肋條係超市的急凍貨, 返來解凍, 將一大條的牛肋條切成細細舊, 用生粉, 油, 水同椒鹽醃一陣, 放入煎PAN 煎一煎便可以放入去煮~

將薯仔切粒, 加入1罐椰漿煲一陣, 加埋煎好的牛肉, 加些鹽, 煲到薯仔淋, 放入切件南瓜, 煲到南瓜軟身, 最後倒少少淡忌廉攪勻煲滾, 搞掂~

半個鐘多點就煮好, 又可以食幾餐~ 唔中意牛肋條, 可以落滑牛, 可以落排骨, 肉片, 不過落咩都好, 都要醃一醃, 炒一炒先~

我超中意吃南瓜, 所以我煮咩對南瓜都有要求~
日本南瓜最啱清蒸或者煲湯, 因為咁樣先可以吃到南瓜本身的香味~~
本地好長O個D 南瓜, 又平又粉, 煮一陣就會淋晒, 軟晒身, 我最中意用佢黎炆野煮餸, 因為我吃唔係吃南瓜本身的味道, 而係吃南瓜粉粉的口感, 味道就係靠汁料~
我都試過圓形橙色的外國南瓜, 但係味道比本地濃少少, 即係比無咩味道的本地薑好少少, 而且橙色的南瓜個色橙一點, 本地的黃一點, 但係價錢就貴D 啦, 由十幾蚊到廿幾蚊一個都有, 我自己煮野用都係中意本地薑, 因為又平又粉, 一句話「抵食夾大件」
日本的, 睇阿媽幾時煲湯, 等佢買啦~~

講番正題, DUMP 懶左個身, 只係醫左自己肚, 之後咩都唔想做.....
只係想上網睇電視......
十二點的舞動奇蹟, 二點的真情, 三點的發爛炸, 六點的美少女戰士....
雖然幾開心幾寫意, 但係好想被好多野霸滿個時間表呀~~唉, 我都係「妹仔」命KA LA~~

沒有留言:

發佈留言