網頁

2007年5月26日星期六

咁多年來最失敗的一個蛋糕


它怎樣失敗??
我先講解佢身體各部分....
首先, 咖啡合桃布朗尼蛋糕做蛋糕底.......
第二, 巧克力榛子慕思.........
第三, 巧克力裝飾, 包括鏡面, 圍邊同巧克力塊......
整個蛋糕, 我認為成功係d 生果, 其他的好失敗.........

失敗排行榜第一位係我揀錯食譜。lee 個蛋糕係選自<<巧克力迷>> lee 本書。我從來未整過lee 本書入面的食譜, 就膽粗粗整人地的生日蛋糕......係咪大膽左d 呀~~

失敗排行榜第二位係個mousse....第一, 我跟足食譜做, 一d 都唔甜, 都唔知我做錯定食譜有問題.......佢話用無糖的榛子醬, 出左黎一d 甜味都冇, 靠害!!

失 敗排行榜第三位係個裝飾.....巧克力圍邊用錯膠片, 用左隻硬左d, 我應該用係朝日買回來的......失敗!!!個巧克力牌應該用黑力, 唔好用白力.......失敗!!!! 個鏡面係唯一成功d, 但係淋上個cake 度的溫度應該低少少好d.......因為我照足食譜, 35c 倒入去, 遮唔到醜......但味道不錯~~~之不過, 我浪費左好多, 下次煮少d 先得~~

失敗排行榜第四位係個cake base......首先佢唔係本身失敗, 佢係人為失敗........個base焗唔熟就拎左佢出來...雖然我搵左牙籤"吉"過, 但係個底好濕.........我唯有放番入爐焗多陣......第二個失敗, 我以為我第一個做的巧克力味失敗左, 做左個咖啡味........點知個咖啡味仲差, 好易散.........
lee 個蛋糕, 送比人真係有D 對佢唔住~~~

LOK MAN, SORRY 呀!!!!!

沒有留言:

發佈留言