網頁

2007年6月1日星期五

楊枝金露慕斯蛋糕(加了結構圖)


芒果當造的季節........楊枝金露係必然的甜品之選~~~
以前都想做, 但係好煩, 要整西米, 拆紅柚肉, 切芒果, 整芒果汁.........
而家有時間, 都唔怕煩, 整LU~~~
講下個結構:

底層是雲呢拿味的棉花蛋糕....中間就是Helen 的楊枝金露慕斯....邊邊的圍邊蛋糕是柚子味的棉花蛋糕......
面呢, 內圈是芒果粒, 外圈是芒果jelly 粒, 柚子肉, 西米, 椰汁的混合物.........
大家唔好以為佢好成功ar, 佢有d 瑕疵ka~~
瑕疵一號: 芒果jelly
我本想做到jelly 糖的硬度, 切一粒粒, 混合埋其他材料, 咁樣會變得晶瑩剔透的樣子........
但是, 我低估了魚膠片同jelly 粉的凝固能力, 做出來, 軟左少少, 似平時的jelly......混合埋, 似一pat 野多d.....後尾, 係個面加了一d 新鮮的柚子肉, 令到看上佢質感多d~~
瑕疵二號: 慕斯
唉, 我以為用椰漿粉開水就會做成杰杰的椰漿........就係因為我用左椰漿粉, 搞到個糊稀晒.......
瑕疵三號: 蛋糕
大家唔好以為棉花蛋糕有瑕疵呀~~
其實, 棉花蛋糕係後備黎ka......
原本想用海綿蛋糕ka, 太奈無整, 想試下.........點知, 軟就軟, 但係粗粒同好薄(切晒個面同底....), 加上做好個mousse 之後, 那一片薄薄的蛋糕, 乾左.......
好在個mousse 太稀了, 要放雪櫃, 等杰d 先倒入模, 比時間我做一大片棉花蛋糕.......
當然, 棉花蛋糕是成功la~
所以個蛋糕圍邊都不用其他書介紹的分蛋法做蛋糕邊, 都是用棉花蛋糕.......
瑕疵四號: 圍邊蛋糕.....
我衰多手加左2-3g 的泡打粉, 搞到幼細的質感, 變成多洞洞........
唉, 由棉花變左海綿lu...........
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
蛋糕的食譜:
蛋糕底: 蔡師奶的棉花蛋糕

楊枝金露慕斯: helen 的食譜

圍 邊是在食譜中加入一湯匙的柚子蜜, 減10-15g 糖, 焗成一大片棉花蛋糕。去邊後, 切成三片一樣大小的, 塗上果醬(要夾味的, 我用杏桃, 不要果肉, 只要醬), 疊起, 切片, 便會做成三條蛋糕條一排的蛋糕片。用果醬黏上蛋糕, 放雪櫃雪實(最好有個mousse ring "cool" 實).....'
實驗証明, 果醬的黏力不足, 不能將蛋糕邊完完全全黏實..........因此, 我建議大家可以預先砌左蛋糕圍邊, 之後加入蛋糕底, 再倒入慕斯漿。

沒有留言:

發佈留言